Kalite yönetim sistemimiz gereğince, sistemi bir bütün olarak kabul eden ve kaliteyi bu bütünün içindeki her elemanın müşteri ilişkileri ortak bir fonksiyonu olarak gören bütünsel bir anlayıştır. En genel anlamda, bir kuruluşta hedeflenen kalitenin gerçekleşmesi amacı ile sürdürülen planlı ve sistematik faaliyetlerin bütünüdür.

Bilgilerinizi eksiksiz bir şekilde doldurarak mesajınızı yollamanız zamandan tasarruf ederek, göndermiş olduğunuz bilgiler ile birlikte, kalite yönetim birimimizce analiz edilerek sizlere daha iyi hizmet vermemize yardımcı olacaktır. Belge revizyon veya müşteri şikayet ve öneri hakkında en kısa sürede sizlere gerekli dokümantasyonları hazır etmemiz ve incelemelerimiz sonucunda, gerekli analizleri size sunarak, daha kısa sürede hedefinizi yakalamanızda yardımcı olabiliriz.

Sizlere sürekli güncel bilgiler aktarma amaçlı hazırladığımız duyuru, haber vs. yöntemleri dışında web sayfamızı da sürekli olarak güncel tutmaktayız. Sektörel olarak aradığınız tüm bilgi ve dökümanları web sitemizde bulabilirsiniz.

Şeffaflık gereğince tarafımıza iletmek istediğiniz öneri ve şikayetleri de yine web sitemizden Müşteri Öneri ve Şikayet Formu, Teklif Talep Formuna  tıklayarak tarafımıza ulaştırabilirsiniz. İletişim formunu doldurup ‘GÖNDER’ butonuyla bize ulaştırdığınız andan itibaren ilgili konuda araştırma yapılıp tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır.

müşteri ilişkileri

Hizmetlerimizin özellikle ve performansı pazarlama, satış ve diğer uygulamalarımızla ilgili müşteri yorumları, müşteri memnuniyet sonuçlarının bütününü kapsar. Prosafety de verilen hizmet kalemlerinde, müşteri iletişimi kapsamında gerekli görülürse iyileştirme ve uygunsuzlukların giderilmesinden müşteri iletişim bölümümüz sorumludur. Gelebilecek her türlü bildirim buna göre analiz edilerek proaktif olunması sağlanır. müşteri ilişkileri süreçlerinde hizmetlerimizin yeterliliği, taleplerin karşılanması, hizmetin güvenilirliği ve gizliliği, hizmetin verimliliği ve fonksiyonel özellikleri kayıt altına alınarak düzeltici ve önleyici faaliyetler kapsamında işleme alınmasıyla oluşur. Kurumsal web sitemiz içerisinde müşteri ilişkileri bölümü alt klasörler sayfalarında yer alan ‘Müşteri Memnuniyeti Formu’ ‘Teklif Talep Formu’ ve ‘Müşteri Öneri ve Şikayet Formu’ ortamları oluşturulmuştur.

Teklif Talep Formu içeriğinde firma bilgileri, iletişim adresiniz ve talep edeceğiniz hizmetleri seçmenizin ardından ve hemen altında ise talep içeriğiniz hakkındaki alanları doldurarak göndermeniz sizlere en kısa sürede geri dönüş sağlamış olacağız.