Müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerine uygun, kaliteli hizmet sunma esasını benimsemiştir. Kalite Politikamız çerçevesinde, Müşterilerine İş Güvenliği ve Test, Analiz, Ölçüm alanında yaratıcı çözümler sunmayı amaçlamış olan Prosafety Hijyen Laboratuvarı, çalışmalarını koşulsuz müşteri memnuniyetini gözeterek yürütmektedir.

Bu çerçevede Kalite Politikamız çerçevesinde Prosafety; müşteri öneri ve şikayet formumüşteri memnuniyet formu aracılığıyla talebinin alınması, talebin analiz edilerek çözümün oluşturulması, çözümün müşteriye sunulması ve çözüm sonrası hizmet süreçleriyle ilgili dokümanlarını oluşturarak kaliteyi güvence altına almıştır.

Kalite Değerlerimiz

Bir işletmenin var olabilmesi için gerekli olan “İşletme – Çalışan – Müşteri”  üçlüsünün farkında olarak,  Kalite Politikamızı  Prosafety Hijyen Ölçüm Test Analiz Laboratuvar Hizmetleri Ltd. Şti.  Alanında değerlerimiz;

  • Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini, en uygun çözümleri sunmak
  • Verimliliği sürdürülebilir hale getirmek
  • Müşteri memnuniyetini arttırmak,
  • Kalıcı müşteriler edinmek…

şeklinde bakıyoruz.

Ortam Ölçümü Hizmet Başvuru Süreci Akış Şeması
Ortam Ölçümü ve Periyodik Kontrol Hizmet Başvuru Süreci Akış Şeması